مهرگام
خانه / کفش زنانه تبریز / تولیدی کفش زنانه چرمی تبریز و پخش عمده

تولیدی کفش زنانه چرمی تبریز و پخش عمده

تولیدی کفش زنانه چرمی مهرگام در تبریز انواع مدل کفش مردانه، زنانه و بچه گانه چرمی را با بهترین کیفیت تولید و به صورت عمده در سراسر جهان پخش می کند.

تولید کفش های چرم با بالاترین سطح کیفی سبب شده این محصول به صورت عمده مورد درخواست برای پخش باشد.

چرم را از پوست حیواناتی مثل گاو، شتر، بز، گوسفند، شتر مرغ و … تهیه می کنند، البته در بازار چرم های مصنوعی نیز وجود دارد که با الیاف مصنوعی تولید می گردند و کیفیتی مانند چرم طبیعی ندارند.

چرم های طبیعی مرغوبیت بی نظیری دارند و به همین علت از آن ها برای تولید کیف، کفش، کمربند، روکش ماشین، کیف پول و … استفاده می کنند.

محصولاتی که با چرم تولید می شوند بسیار اعلا هستند و علاوه بر آن که مرغوبیت بالایی دارند دارا زیبایی منحصر به فردی می باشند.

 

تولیدی کفش زنانه چرمی

 

صادرات تولیدی کفش زنانه چرمی مهرگام

تولیدی کفش زنانه چرمی مهرگام واقع در تبریز علاوه بر عرضه محصولات خود به داخل کشور در امر صادرات نیز فعال بوده و تعداد زیادی از تولیدات خود را به خارج از کشور نیز صادر می کند.

محصولات تولیدی کفش زنانه چرمی تبریز از آنجایی که کیفیت بسیار بالایی دارند و از مدل های شیکی نیز بهره مند هستند مورد صادرات به کشور های خارجی قرار می گیرند.

در تمامی دنیا همه مردم خواهان محصولات با کیفیت هستند همه ما توقع داریم در برابر پولی که می پردازیم محصولی مرغوب را تهیه کنیم، از جمله محصولاتی که در ایران با کیفیتی قابل تحسین تولید می گردد انواع کفش است.

تبریز قطب اصلی تولید کفش ایران محسوب می شود و نمونه های بی نظیری از کفش های چرم مردانه و زنانه در این استان تولید می گردد و به خاطر کیفیت خوب به سایر کشور های خارجی صادر می شود.

 

فروش کفش زنانه تابستانی

رضایت و اعتماد مشتریان بزرگترین گنجینه تولیدی کفش چرم مهرگام است که در جهت افزایش این موهبت تمامی تلاش خود را به کار می بندد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143075142
شماره تماس: 04135574829
آدرس کانال: mehrgam_zanane@
پست الکترونیکی: mehrgamshoes@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کفش زنانه طبی

کفش راحتی طبی زنانه تولید تبریز

کفش راحتی طبی زنانه  و مردانه عمده با چرم طبیعی اصل تولید تبریز توسط مرکز …