مهرگام
خانه / کفش گیوه زنانه / فروشگاه کفش گیوه زنانه خوب

فروشگاه کفش گیوه زنانه خوب

کفش گیوه یک محصول سنتی و زیباست که با طرح زنانه، مردانه و بچه گانه در فروشگاه های عرضه صنایع دستی، همواره ارائه می گردد.
گیوه نوعی پاپوش سنتی و دست باف است که برای استفاده در فصل های گرم سال خریداری می شود. در ایران چند منطقه وجود دارد که به بافت انواع گیوه های زنانه ، مردانه و بچه گانه مشغول هستند که در این میان می توان به استان فارس و کرمانشاه اشاره داشت.
سابقه بافت گیوه در ایران به سال ها قبل بر می گردد و خیلی از افراد به خصوص مردمانی که در روستاها ساکن هستند هنوز هم از کفش های گیوه ای استفاده می کنند.
یکی از بهترین ویژگی هایی این کفش ها خنک بودن آن است. نوع بافت گیوه سبب می گردد تا به آسانی هوا در آن رد و بد گردد و فرد حتی در گرمترین هوا نیز احساس گرما را در پاهای خود نداشته باشد.
وجود رنگ های مختلف در کنار رنگ سفید زیبایی خاصی را به کفش های گیوه ای می دهد و این هنر و ذوق استادان گیوه باف را که زنان و مردان بسیار زحمت کشی هستند می رساند.
گفتن این موضوع خالی از لطف نیست که هر ساله خیلی از کشور ها نظیر ترکیه، عراق و برخی از کشورهای اروپایی برای خریدن گیوه از ایران قدام می کنند و شاید آنها بیشتر پی به ارزش استفاده از این مدل کفش را برده اند.

کفش گیوه زنانه

فروشگاه عرضه کفش گیوه زنانه

گیوه های زنانه در طرح ها و رنگ های خاص خود بافته می شوند و نقشه بافت هر یک با دیگری متفاوت می باشد. دیدن گیوه های چیده شده در کنار هم در یک فروشگاه عرضه کفش های سنتی هر خانم خوش ذوق را تشویق به خریدن کارهای اصیل ایرانی می نماید.
در حقیقت خرید گیوه های زنانه و مردانه که دارای جنس خوب نیز باشد علاوه بر رشد در اقتصاد کشور، بافندگان گیوه را نیز در این زمینه یاری می رساند و آنها با دیدن مشتریان فراوان رغبت بیشتری را برای تولید انواع گیوه به دست می آورند.
افراد مختلف می توانند حتی در هنگام سفر به استان های کرمانشاه و گیلان برای دوستان و آشنایان خود گیوه های خوب و زیبا را سوغات بیاورند.
البته برخی از فروشگاه ها نیز در سراسر استان های ایران وجود دارند که همیشه این محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا همه بتوانند به راحتی انواع گیوه را خریداری نمایند و از پوشیدن این کارهای زیبا لذت ببرند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143075142
شماره تماس: 04135574829
آدرس کانال: mehrgam_zanane@
پست الکترونیکی: mehrgamshoes@gmail.com