مهرگام
خانه / دسته‌بندی نشده / قیمت کفش پاشنه مخفی زنانه ساده

قیمت کفش پاشنه مخفی زنانه ساده

کفش مدل ساده پاشنه مخفی زنانه، ضمن اینکه راحتی خوبی را برای مصرف کننده اش به همراه دارد، همیشه از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.
کفش های ساده همیشه و در همه حال طرفداران خود را دارند و بسیاری از افراد دوست دارند که از کفش های ساده که بر حسب اتفاق از قیمت مناسبی هم برخوردار می باشند خریداری نمایند.
در میان کفش های زنانه مدل های پاشنه مخفی توانسته اند با توجه به قابلیت منحصر به فرد خود افراد بیشتری را مجذوب خود نموده و فروش به نسبت بهتری را به خود اختصاص دهند.
کفش های پاشنه مخفی زنانه ساده به دلیل اینکه به خوبی در همه جا می توان آنها را پوشید بسیار هوا خواه داشته و خریداران سعی دارند تا از قیمت این مدل کفش ها همیشه با اطلاع باشند.

کفش پاشنه مخفی زنانه

کفش های پاشنه مخفی زنانه به راحتی می توانند بین سه تا پنج سانت افزایش قد را برای مالک خود به ارمغان بیاورند بدون اینکه دیگران متوجه دلیل این افزایش قد شوند.
هر چه این مدل کفش ها ساده تر باشند قیمت آنها هم بالطبع مناسب تر بوده و خریداران به آسانی می توانند از مدل های متنوع آنها خریداری نمایند.

کفش پاشنه مخفی

ساده بودن و ساده پوشی از قدیم الایام همیشه مد بوده و شما هیچ فردی را نمی بینید که از پوشش ساده خود پشیمان شده باشد.
یکی از پوشش هایی که طرح های ساده آن در همه حال هواخواهان خاص خود را داشته کفش است.
کفش های ساده چه در مدل های پاشنه دار و یا بدون پاشنه زنانه به خاطر قیمت مناسب و شمایل ساده و شیک خود همیشه از پر فروش ترین های بازار کفش به شمار می روند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143075142
شماره تماس: 04135574829
آدرس کانال: mehrgam_zanane@
پست الکترونیکی: mehrgamshoes@gmail.com

مطلب پیشنهادی

صادرات کفش زنانه به عراق

صادرات کفش زنانه به عراق

صادرات کفش زنانه به عراق و دیگر کشور های جهان توسط برخی از شرکت های …