مهرگام
خانه / کفش زنانه تبریز / تولیدی کفش چرمی زنانه در تبریز

تولیدی کفش چرمی زنانه در تبریز

تولیدی بهترین کفش چرم زنانه در تبریز با نام تجاری هم گام به عنوان یکی از مردمی ترین واحد های تولیدی ایرانی شناخته شده است که تاثیر زیادی بر رونق تولید کفش ایرانی داشته است.
این روزها می توان نام برند هم گام را در کنار بهترین و با کیفیت ترین کفش ها در بازار های ایرانی و غیر ایرانی (صادراتی) دید که این موضوع موفقیت بالای این برند را نشان می دهد که قدم های زیاد و موثری برای خوش درخشیدن ایران در بازارهای صادراتی برداشته است و می توان به جرات گفت تامین بخش زیادی از تقاضا و نیاز صادراتی از طریق تولیدات برد همگام انجام می شود.

کفش چرم زنانه وجایگاه آن در دنیای انواع کفش

چرم یکی از بهترین متریال های تولید کفش می باشد و به دلیل تنوع بالا و کیفیت و دوامی که دارد برای تولید کفش به صورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. مدتی قبل چرم بیشتر برای تولید کفش های مردانه استفاده می شده است اما این روزها به دلیل تقاضای بالا چرم برای تولید کفش های زنانه نیز استفاده می شود.

تبریز یکی از قطب های اصلی تولید کفش در ایران
نام تبریز به عنوان یکی از مناطق فعال ایرانی برای تولید انواع کفش تا بخش های جهانی نیز کشیده شده است و این روزها تعداد زیادی از کفش های صادراتی تولید این بخش می باشند که ناشی از کفیت بالای کفش های تولید شده در این شهر می باشد.

منبع: کفش مهرگام

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143075142
شماره تماس: 04135574829
آدرس کانال: mehrgam_zanane@
پست الکترونیکی: mehrgamshoes@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کفش زنانه طبی

کفش راحتی طبی زنانه تولید تبریز

کفش راحتی طبی زنانه  و مردانه عمده با چرم طبیعی اصل تولید تبریز توسط مرکز …