مهرگام
خانه / کفش اسپرت زنانه / فروش عمده کفش اسپرت زنانه ایرانی

فروش عمده کفش اسپرت زنانه ایرانی

فروش عمده کفش اسپرت زنانه ایرانی

فروش عمده کفش اسپرت ایرانی با قیمت مناسب آغاز شد. انواع مدل جدید کفش اسپرت ایرانی زنانه، مردانه و بچه گانه را می توانید از مرکز کفش مهرگام با قیمت مناسب خریداری کنید. فروش عمده کفش در این فروشگاه همواره به راحتی در دسترس خریداران محترم می باشد.

خرید کفش اسپرت زنانه

خرید کفش اسپرت زنانه

در گذشته خانمهای ایرانی علاقه زیادی به کفش های رسمی داشتند زیرا فرهنگ پوشیدن کفش اسپرت و فانتزی هنوز در بین خانمها جا افتاده نبود.

حتی تعداد خانمهایی که ورزش و پیاده روی می کردند بسیار کم بود مگر اینکه شغل آنها در حوزه ورزش باشد یا به دلیل بیماری، اضافه وزن و غیره، پزشکشان توصیه کرده باشد. اما امروزه کفش اسپرت برای خانمها و دختران جوان در طرحها و رنگها و کیفیت مختلف تولید می شود زیرا آنها این مدل کفش را بیشتر از کفشهای رسمی به دلیل راحتی آنها استفاده می کنند و همانطور که دوست دارند النگو یا دستبند خود را هر روز تغییر دهند، کفش خود را نیز هر روز تغییر داده و مدل جدیدی را می پوشند. فروش عمده کفش زنانه و دخترانه ایرانی مانند کفشهای اسپرت خارجی از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. حتی به دلیل اینکه در داخل تولید می شود قیمت کمتری نسبت به کفشهای خارجی دارد. اما در مقایسه با قیمت، کیفیت آن مناسب می باشد.

کفش اسپرت مردانه به دلیل راحت بودن و داشتن تنوع زیاد خواهان زیادی دارد.
اکثر جوان ها دوست دارند تیپ اسپرت همراه با کفش اسپرت داشته باشند.
به دلیل پر طرفدار بودن کفش اسپرت تولیدکنندگان به فکر تولید کفش اسپرت با مدل های جدید هستند.

کفش های اسپرت خارجی در گذشته از برندهای معروف فروش بالایی داشت ولی امروزه با بالا رفتن کیفیت کار ایرانی و همچنین قیمت بسیار بالای کفش های مارک بیشتر افراد از نمونه ایرانی خرید می کنند.

کفش زنانه اسپرت

کفش زنانه اسپرت

کفش زنانه اسپرت ایرانی امروزه در مدلهای زیادی تولید می شود تا با هر سلیقه و لباسی متناسب باشد. مدلهایی که تولید می شود بسیار شیک و جذاب هستند و هر خانمی از پوشیدن آنها لذت می برد. امروزه مدلهای لباسی که برای خانمهای ایرانی تولید می شود بیشتر اسپرت است. مانتوها چه بلند و چه کوتاه طوری طراحی و دوخته می شوند که حکم لباس اسپرت را داشته باشند و هر دختری می تواند چه در مدرسه و دانشگاه و چه در هنگام خرید و گردش آنها را بپوشد و طبیعی است که لباس اسپرت را نمی توان با یک کفش چرمی ست کرد و بهتر است کفش اسپرت مناسب برای آن تهیه شود. از جمله مدلهایی که تولید آنها در ایران در سایزهای مختلف انجام می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • کفش اسپرت نایک
  • کفش اسپرت آدیداس
  • کفش اسپرت پوما
  • کفش اسپرت اسکیچرز
  • کفش اسپرت ونس
  • کفش اسپرت فیلا

خرید کفش اسپرت پسرانه خرید کفش اسپرت

 

البته مدل هایی نظیر پرستو نیز در بین کفش های ایرانی خواهان زیادی دارد.

خرید کفش اسپرت دخترانه شیک

خرید کفش اسپرت دخترانه شیک

خانمهای ایرانی در هر سنی که باشند می توانند از مدل کفش اسپرت استفاده نمایند، اما دختران جوان بر حسب روحیه ای که دارند بیشتر علاقه دارند کفش اسپرت بپوشند زیرا این مدل کفش در رنگهای بسیار متنوع و جوان پسند تولید می شود. رنگهایی که جلب توجه می کند از رنگهای مورد علاقه این قشر جوان می باشد و هر روز هم با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن استایل های مختلف از طرف طراحان لباس، نیاز به مدل جدید کفش بیشتر می شود. کفش اسپرت طوری طراحی می شود که با هر نوع لباسی قابل استفاده است و راحتی و شیک بودن آنها همراه این مزیت، باعث شده که بسیار پرفروش باشند. در هر جایی از شهر و در هر فروشگاه کفش می توان به راحتی از این نوع کفش انتخاب و خرید کرد. فروش عمده کفش باعث در دسترس بودن آسان آن می شود.

سایزبندی در فروش عمده کفش اسپرت

کفش های اسپرت در هر سایزی تولید می شود، زیرا همانطور که در بالا اشاره شد، کفش اسپرت به دلیل راحتی ئ تنوع طرح و رنگ، پر طرفدار می باشد و در عصر جدید جایی برای کفش های مجلسی در فعالیتهای روزانه وجود ندارد و در هر سنی از کفش اسپرت استفاده می شود. کفش زنانه، مردانه و بچه گانه ایرانی در رنج های زیر عرضه می شود.

  1. سایز ۱۷ تا ۲۱ که نقلی هم گفته می شود
  2. سایز ۲۲ تا ۲۵
  3. سایز ۲۶ تا ۳۰
  4. سایز ۳۱ تا ۳۶

کفش های اسپرت زنانه و یا میانه نیز از سایز ۳۷ تا ۴۰ است.

همچنین کفش اسپرت مردانه نیز از سایز ۴۱ تا ۴۴ می باشد.

خرید عمده کفش ونس

فروش عمده کفش اسپرت ایرانی در مرکز کفش مهرگام

در مرکز کفش مهرگام فروش به صورت عمده می باشد که در سایز بندی های مختلف تولید می شود.
به دلیل داشتن تنوع زیاد در مدل و قیمت در مرکز تولیدی کفش مهرگام هیچ خریدار عمده ای دست خالی و بدون خرید از این مرکز خارج نمی شود.
فروش اینترنتی از جمله امکاناتی است که در سال های اخیر در پی افزایش کاربرد اینترنت و استقبال مردم از این امکان در مرکز کفش مهرگام اضافه شده است تا مشتریان به راحتی و آسودگی کامل بتوانند جنس های خود را خریداری نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09143075142
شماره تماس: 04135574829
آدرس کانال: mehrgam_zanane@
پست الکترونیکی: mehrgamshoes@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خريد كفش اسپرت دخترانه

خريد كفش اسپرت دخترانه و زنانه

خريد كفش اسپرت دخترانه در ایام مدارس که بسیار بازار شلوغی دارد. با این حال …